tirsdag 23. juni 2009

Mango friskt!


I ettermiddag måtte det bli en liten tur på stranda! Jeg durte av gårde innover de snirklete veiene på Ormøya. Det blir nok ingen flere turer dit etter å ha rygget nesten hele veien tilbake på grunn av møtende biler....for en smal vei! Det er merkelig, men i denne varmen orker jeg bare ikke mye mat. Laget meg en lett salat når jeg kom hjem i sted, og den var helt fantastisk på smak!!!

Her kommer oppskriften:
1 grønn hjertesalat
1/2 paprika
1/2 agurk
1 mango
2 tomater
1 dash fersk basilikum
skinke
1/2 appelsin
1/2 boks med cottage cheese
Kutt opp grønnsakene og skinken, press den halve appelsinen over grønnsakene, og topp det hele med cottage cheese. God fornøyelse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad for kommentarer og gode tips!